2011-09-27

And the book goes to...

Znalazłam go! Znalazłam czas na to by przeprowadzić losowanie i móc przekazać Wam jego wyniki!:) A uwierzcie mi na słowo, że przyjeżdżając do Polski na kilka lub nawet kilkanaście dni, nie jest to sprawą łatwą... 
Nagle okazuje się bowiem, że jest tyle rzeczy do zrobienia, tyle osób do zobaczenia, tyle spraw do załatwienia i tyle przyjemnego czasu do spędzenia!!!:D Chcąc nie chcąc, blog i jego potrzeby spadają na dalsze miejsce. Na szczęście już się otrząsnęłam i powoli wracam do mojego Zasiedziskowego życia.
Sprawa pierwsza i najważniejsza: wygrani!
Zgodnie z zapowiedzią przeprowadziłam dwa losowania: w pierwszym uczestniczyli Ci, którzy zgłosili się po "Rok w Poziomce" Katarzyny Michalak, w drugim Ci, którzy wyrazili chęć posiadania "Talków w podróży" Leszka Talki. Losowanie przeprowadziłam jakieś 20 minut temu, a jego wyniki są następujące: "Rok w Poziomce" wędruje do Kali, a "Talki w podróży" do Varii! Obie zwyciężczynie proszę o przysłanie mi swoich adresów. Mój e-mail to: lady_fenix@o2.pl:)




Przy okazji ogłoszenia wyników konkursu chcę i poprostu muszę podziękować wszystkim uczestnikom tej zabawy oraz tym, którzy nie brali w niej udziału, ale nie przeszkodziło im to w tym by napisać do mnie kilka miłych i bardzo podnoszących na duchu słów!!!:D

Dziękuję wszystkim i pozdrawiam serdecznie:)))

15 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yupii :) Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Już się nie mogę doczekać, bo słyszałam, że felietony Talko pisze przednie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom.
    Zapraszam na CANDY do mnie:
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html
    Pozdrawiam. m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie, strasznie, strasznie się cieszę! Już dawno nic nie udało mi się wygrać, a tu nagle taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś przegapiłam oba... Szkoda. No ale i tak mam mało szczęścia do losowań... ;)

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Zapraszam czasem do mnie:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    Ponadto przez cały październik (czyli od jutra) będzie u mnie trwał konkurs z fajnymi nagrodami. Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. informuję, że książka dziś przybyła i jeszcze raz wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na uwalnianie- Rybobranie :) książkowe

    http://rybiooka.blogspot.com/2011/10/720-rybobranie-uwalnianie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ! :)

    A z tym wolnym czasem to chyba mamy podobnie. Sama go nigdy nie mogę znaleźć, więc jak już się nim znudzisz, wyślij go do mnie ;)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam tę książkę! Kilka lat temu trafiłam na jej opis, już wtedy wiedziałąm, że muszę ją przeczytać. Minęło sporo czasu, dopiero Twoja recenzja przypomniała mi o niej. Trafia na listę, tym razem nie zapomnę o niej. Dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń