2010-09-29

Mój pierwszy raz - czyli pierwszy książkowy stosik na blogu!

Ponieważ tak się złożyło, że studiuję i mieszkam obecnie w Danii, każdy mój wyjazd do Polski jest swego rodzaju "porotem do Edenu"- raju książkowego! Zaglądam wtedy do Empiku, zamawiam książki przez internet, przegladam półki z książkami znajomych i rodziny, by pod koniec takiego wypadu do ojczyzny wyjechać z odpowiednią ilością książek, które później będą mi towarzyszyć dniami i wieczorami na wietrznej północy:P Tym razem nie było inaczej! Udało mi się wrócić do Danii z 10 książkami, co wprawia mnie w zachwyt!!!
Oto one:



1. "Alicja" Natalii Rogińskiej - książka, którą dostałam "pod choinkę" roku pańskiego 2009 i która cierpliwie czekała do momentu, aż uznam, że teraz mogę ją przeczytać.
2. "Oddech, oczy, pamięć" Edwidge Danticat - dorwana w ostatni dzień mojego pobytu w Polsce w TESCO za 5 zł:)
3. "Ksiądz Rafał" Macieja Grabskiego - pożyczona od cioci i dobrze bo miałam ochotę na tą książkę.
4. "Wybór" Nicholasa Sparksa - prawdopodobnie pierwsza książka tego autora, którą przeczytam, bo do tej pory jakoś nie mogłam się do niego przekonać... Zobaczymy co wyniknie z tej lektury:) Aha, książka teściowej!:P
5. "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa - druga książka teściowej i druga Sparksa, którą mam zamiar przeczytać.
6. "Kościół dla średniozaawansowanych" Szymona Hołowni - również pożyczona od teściowej, chcę zobaczyć jak pisze Hołownia i czy ta książka coś mi da w kwestii wiary!
7. "Ostatni raz" Anny Gavalda - moja ukochana autorka, dlatego nie było wątpliwości, że jeśli mam jej wszystkie książki to ta również musi dołączyć do ich grona. Już nie mogę się doczekać czytania!
8. "Ex libris" Anne Fadiman - dopiero niedawno dowiedziałam się o istnieniu tej książki i musiałam ją mieć! Czytać książkę o książkach - toż to cudne!
9. "Zapomniany ogród" Kate Morton - książka z wymiany dokonanej za pomocą lubimyczytac.pl:)
10. "Syberiada Polska" Zbigniew Domino - już kiedyś ją przeczytałam i wiedziałam, że będę do niej wracać. Całkowicie moje klimaty!!! I do tego autor z moich okolic.

Mniam, mniam...:)

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam wszystkie książki Sparksa. Jeśli lubisz tego typu powieści, to jestem pewna, że ten pisarz cię nie zawiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się przekonam czy lubię, bo nic jego autorstwa jeszcze nie czytałam:) Ale film "Pamiętnik" uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za Sparksem przepadam bardzo, Gavalde uwielbiam wręcz, a "Ostatni raz" bardzo mi się podobał. Ciekawa jestem książki Szymona Hołowni, dlatego czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń