2013-12-18

Spóźnione wyniki losowania, czyli dla kogo książki :)

Przepraszam wszystkich, którzy czekali, za to, że wyniki losowania obu książek pojawiają się na blogu dopiero teraz. Tak to jednak jest, gdy przyjeżdża się po raz pierwszy od pół roku do Polski i dodatkowo przywozi się ze sobą nowego, małego członka rodziny, który staje się dla wszystkich główną atrakcją. Dni mijają nie wiadomo kiedy, głównie na odwiedzaniu wszystkich i przez wszystkich :)

Wracając jednak do książek. Losowanie przeprowadziłam dzisiaj i jego wyniki są następujące: "Okruchy przeszłości" Rachel Hore wędrują do beatyM, a "Notatki z wystawy" Patricka Gale do Joanny (listkowelistowie). Bardzo was dziewczyny proszę o adresy na mojego e-maila. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją opieszałość i ucieszycie się z tych powieści!

2 komentarze: